معرفی نسل جدید مایکروسافت بند، دست‌بند سلامتی خارق‌العاده
نوشته شده توسط : محمود مختاری

مراسم مایکروسافت در حال برگزاری است و جی‌اس‌ام این مراسم را پوشش می‌دهد. مایکروسافت با سبدی پر از سخت‌افزار به‌این مراسم آمده و در حال پذیرایی از طرفدارانش است!

مایکروسافت بند جدیدترین محصول مایکروسافت بند 2 در حوزه سلامتی است. این دستبند، به گفته مایکروسافت، یکی از بهترین دستبند‌هایی است که تاکنون ارائه شده.

 

 

تعداد 11 سنسور در این دستبند به کار رفته که در نوع خود بی‌نظیر است. این سنسورها خواب، کالری، ضربان قلب، دویدن و... کاربر را کنترل می‌کنند. مایکروسافت هلث (Microst Health) اپلیکیشن اختصاصی مایکروسافت برای سلامتی است که مسئول جمع‌آوری و حفظ اطلاعات کاربر است. به‌محض تمام شدن فعالیت، مایکروسافت هلث اطلاعات کاملی در اختیار می‌گذارد. به‌عنوان مثال، اگر مشغول دویدن باشید و پس از پایان آن به مایکروسافت بند خود سر بزنید، می‌توانید اطلاعاتی به دست بیاورید در مورد تعداد قدم‌هایی که برداشته‌اید، میزان کالری‌ای که سوزانده‌اید و... و درنتیجه می‌توانید بهتر از هر زمان دیگری برنامه‌ریزی کنید. 

 


 

بدن هنگام فعالیت سنگین به اکسیژن بیشتری نیاز دارد. خوشبختانه می‌توان این موضوع را کنترل کرد و طوری فعالیت بدنی را تنظیم کرد که حین ورزش اکسیژن کافی به بدن برسد. البته برای این کار به مایکروسافت بند 2 نیاز است. این دستبند به شما کمک می‌کند حین فعالیت بدنی میزان تنفس خودتان را کنترل کنید و درنهایت شاداب‌تر باشید.
مایکروسافت بند می‌تواند هنگام بازی گلف کاربر را راهنمایی کند تا بهتر بازی کند. در ضمن این اطلاعات حفظ می‌شود و می‌توان با نصب اپلیکیشنی روی دسکتاپ یا موبایل به آن دسترسی پیدا کرد.

 


 

برای کنترل سلامتی و میزان کالری مصرفی هم مایکروسافت با Lose it شریک شده است. این اپلیکیشن میزان کالری مصرفی و سوخت‌و‌ساز بدن را کنترل می‌کند و اطلاعاتی نمایش می‌دهد تا از طریق آن بتوان تناسب اندام را به بهترین شکل حفظ کرد.
این بند از 30 اکتبر به بازار می‌آید و 249 دلار قیمت خواهد داشت.

 

منبع: جی اس ام





:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 شهريور 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: